top of page
WhatsApp Image 2022-06-27 at 13.20.11.jpeg
Wymiana młodzieży
Dzień 1 i 2
     W piątek 7.10.202r., po długich 5 miesiącach oczekiwania, w końcu zobaczyliśmy naszych przyjaciół z HAGEN!
Od razu pobiegliśmy się z Nimi przywitać. Gdy opadły emocje udaliśmy się do auli szkolnej gdzie naszych gości przywitała Pani dyrektor Monika Hemmerling, na ręce której Pan Marcus Sprick wręczył prezent  w postaci maski Varusa, która w obecnych czasach symbolizuje pokój. Następnie odbyły się gry i zabawy integracyjne przygotowane przez młodzież polską i Pana Daniela Szkutnika. Było miło i bardzo wesoło, a nasze miny- bezcenne.
    Następnie, udaliśmy się do ratusza na spotkanie z Burmistrzem Miasta Barczewo Panem Andrzejem Maciejewskim, oraz jego zastępcą Panem Piotrem Mostkiem. Zostaliśmy przyjęci bardzo ciepło i serdecznie. Podczas spotkania mieliśmy okazję wejść na wieżę ratuszową, z której widoki zapierały dech.
    Kolejnym punktem naszego planu był obiad, a po obiedzie podróż do Olsztyna i zwiedzanie starówki. Nie mogło zabraknąć głaskania  nosa Mikołaja Kopernika  na szczęście. W tzw. międzyczasie zjedliśmy lody i zmęczeni ale szczęśliwi wróciliśmy do domu.
    W sobotę 8.10.2022r., wraz z naszymi kolegami wyruszyliśmy na spływ kajakowy rzeką Krutynią z małymi przerwami na odpoczynek i łyk wody i zbieranie śmieci. Tym sposobem przyczyniliśmy się do oczyszczenia Rezerwatu Przyrody  oraz ratowania Naszej Planety. Po dotarciu do miejsca docelowego udaliśmy się do restauracji na pyszny obiad.
Po obiedzie odwiedziliśmy Park Dzikich Zwierząt w Kadzidłowie. Rozpoczęliśmy zwiedzanie Parku. Pan przewodnik bardzo ciekawie opowiadał o zwierzętach, które mijaliśmy po drodze. Dzięki takim miejscom, ratowane są od wyginięcia zagrożone gatunki zwierząt. Zmęczeni i pełni wrażeń wróciliśmy do Barczewa i przygotowywaliśmy się na dzień w rodzinach.